Välkommen 2011

2010 har passerat med besked
Vi hälsar 2011 välkommen.

Jag har två favoritminnen från 2010.
Jag och Glenn blev sambos
Olivia föddes.

.

2010 bjöd på mycket skratt.
Vi hämtade hem Steira.
Vi åkte till Strängnäs och åt kräftor för första gången.
Vi hade kul under Storumandagarna.
Jag och Glenn flyttade in i vårt egna lilla hem.
Jag blev moster för fjärde gången, helt underbart.
Jag har sett massa Glee.
Jag har umgåtts med mina närmsta så mycket jag kunnat.
Jag har träffat människor jag inte sett på länge och lärt känna nya.
Jag hade min första betalda semester.
Jag köpte en ny kamera.
Jag har lärt mig mycket.

.

2011 du behöver inte knacka, bara kliv på, du är så välkommen.



Kommentarer
Postat av: elina

Visst blev det :) Blev mycket nöjd..

2011-01-07 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback