Jag längtar!

På tisdag börjar min sista arbetsvecka på ICA för sommaren och det enda jag kan säga är att det har gått fort!
Sex veckor är redan avklarade och efter det följer tre veckors ledighet innan skolan drar igång.

Jag längtar.
Jag längtar till pluggstunder i Tornet, jag längtar efter mina tjejer som jag brukar se varenda dag.
Jag längtar til intressanta föreläsningar och till basgruppsträffar.
Jag längtar.

Men innan skolan sätter igång ska jag vara ledig. Jag ska ut och springa mycket och se många romantiska filmer.
Jag ska läsa några böcker, som inte alls är studierelaterade.
Sist av allt ska vi ha en sjudundrandes fest för att fira teminstart.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Och så ska du ju umgås med mig! :)

2012-08-03 @ 23:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback