Komplicerad

Ibland när jag sätter mig ner för att skriva ett kort blogginlägg får jag samma känsla som när man ska skriva ett skolarbete. Samma känsla som jag kan tänka mig författare får.
Var ska man börja? Vad vill ni läsa om?
Jag vill inte gå för nära, eller verka för distanserad. Jag vill inte låta deppig, men samtidigt inte bara rida på dåliga ordvitsar och torra skämt. Kanske gör jag det för komplicerat, fast.. Komplicerad är ett av mina många mellannamn.
Sara Paulina Kompliceread Alldelesförkänslosamibland Tänkomjagbarakundelagamat prataralldelesförmycketfördetmesta minatummarharvuxitfastiminiphone [...] Pettersson

Jag är varken någon Kissie, Foki Eller Kenza.
Jag är inte MatTina, Megan Fox eller Mia Skäringer heller för den delen.

Jag är Sara Pettersson och gör mitt bästa för att bära den titeln med stolthet.
Så några torra skämt, deppiga toner och alldeles, för många, kommatecken, är nog några av de få grejer ni får stå ut med om ni tänkt fortsätta läsa här.

Tack för mig
/Sara Paulina Kompliceread Alldelesförkänslosamibland Tänkomjagbarakundelagamat prataralldelesförmycketfördetmesta minatummarharvuxitfastiminiphone [...] Pettersson
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Harre gu va vi älskar dig

2012-08-21 @ 20:09:44
Postat av: Maria Gardfall

Tänk att jag känn me som släkt ve de :-) Så härligt å läsa dina "bloggningar"!

2012-08-28 @ 20:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback