Barack

Valet är över och tack gode gud för det. Obama vann, som väntat, tackar nog gud för det också. Inte för att jag kan ett skvatt om politik, men jag går lite på känsla. Barack verkar vara en hyvens kille.
Vi försökte valvaka, det gick inte så bra, jag somnade på golvet.

På tal om politik, det är precis vad vi pluggar nu. Eller pluggar och pluggar, försöker plugga är nog orden jag söker. Jag känner mig otroligt omotiverad, som sagt, jag kan inte ett skvatt om politik.
Bosse, vår lärare är söt dock. En riktig mysfarbror.
Önskar att jag var en sån, som var intresserad och hade läshuvud. Politik är inte min grej, men jag gör så gott jag kan, typ.

Nu är rasten snart slut och Bosse ska fortsätta sin föreläsning. Jag tycker att han gör det bra, för att är förkyld som attan, ett systemfel som han själv kallar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback