UmU


Skolan har dragit igång igen. Imorse kände jag mig sådär stolt när jag gick in på Campus. Stolt över att jag äntligen är här, på universitetet. Det här är något jag velat länge, men jag var aldrig säker på att jag skulle lyckas. Nu sitter jag här i Lindellhallen och läser en vetenskaplig artikel till en föreläsning. Jag lever min dröm.

Vissa förstår inte hur jag kan tycka att det är så roligt att gå skola och hur jag kan se fram emot det så mycket.
Jag förstår inte att de inte kan förstå.
 
Föreläsningen som börjar klockan 10 heter Psykologi - Behavioristiska & Kognitiva teorier. Det ska bli intressant och lärorikt, det vet jag, även om jag inte riktigt kan förstå vad det kommer att handla om exakt. Vi har en föreläsare som passar mig perfekt, en kille som inte är för akademisk men som är jordnära och har en bra berättarröst. Det kommer bli en bra dag idag.

Off to Nbvh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback