Presley




En av mina favoritbilder på Presley, Mamma och Pappas hund. Den är tagen i Överstjuktan, en regnig men otroligt mysig helg. Det måste vi göra om till sommaren!

Jag har egentligen aldrig tyckt om att fota djur, men helgen i Överstjuktan gav några fina bilder på en hund som där och då trivdes som bäst.

Annars rullar allt på precis som det borde. Våren har kommit och snart byter sommaren av, men innan dess blir det Fettjaure en vecka med familjen, något jag ser fram emot otroligt mycket. Vi ska äta mat, massa mat. Vi ska köra skoter, fiska lite, sova en del och bara umgås. Jag hoppas på att komma hem med några riktigt fina bilder på barnen också!

Nu ska jag hänga tvätt och redigera lite påskbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback