Sommaren 2013









Sommaren 2LAX13 börjar lida mot sitt slut. Om två veckor börjar skolan och vardagen börjar vara sig lik igen. Innan dess så ska vi till London i fyra dagar, jag och Glenn. En resa jag ser mycket fram emot. 

Sommaren har varit fantastisk, precis som en sommar ska vara. Sommaren invigdes med ett bröllop där jag fick äran att sjunga för brudparet, Tack Peter och Linda! Midsommarafton firades med middag på Poppes altan. Helgen efter kom årets helg, Storumandagarna. Bella kom på besök och under helgen fick hon uppleva balkongfest och dansgala. Hon fick se folk finklädda i Lundhagsbyxor och höra folk sjunga med till 80talets största hits. 

Under sommaren har jag även fotograferat ett bröllop som inte så många visste om. Det var en fin dag med sol och ett vackert brudpar. 

En helg i Lövis har vi också hunnit med, världens bästa sällskap bidrog till en trevlig helg med skratt, dans, lite näsblod och en harunge som inte ville sova inne. 

Helgen som var byggdes det garage i Slussfors och hela familjen var hemma. Jag spenderade mest lite kvalitetstid med mina syskonbarn och agerade första kapare en liten stund. 

Snart är hösten här och därmed jakten. Iår hoppas jag att vädret är bra nog för att jag ska ha lust att följa med ut. Jag hoppas att storoxen kommer att falla och att vi får fylla frysen med årets kött! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj va fina bilder och du skriver så bra.

2013-08-27 @ 22:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback