Tiden går


Ibland när jag har tråkigt läser jag igenom gamla blogginlägg och idag var en sådan gång. 
Jag läste om nervositeten inför studenten, påmindes om att jag faktiskt skulle läsa en kurs i beteendevetenskap på distans men gav upp innan jag börjat. 
Jag läste om hur jag brukar städa lägenheten medan jag dansade i mjukiskläder, när slutade jag med detta!?

Jag läste gamla subtila meddelanden som jag glömt varför jag skrev och vad de betydde.
Jag skrattar åt hur naiv jag var, jag trodde att jag hade koll. Idag har jag insett att jag aldrig har koll. På något.

Samtidigt skrev jag kloka och rätt roliga inlägg om olika vardagsobservationer. Jag skrev om mannen i rosa keps som alltid satt utanför ICA. Jag skrev om den egna kulturen som växte fram i vår datasal. Jag skrev ett inlägg om vår klass som faktiskt berörde mig så här fyra år senare. 

Det facsinerar mig hur fort tiden går, första dagen på Luspen var ju nyss? 



Kommentarer
Postat av: Hanna boo boo child

Åh måste oxå läsa om din blogg! Va länge sen jag gjorde det, men minns att det var en upplevelse ;) Länka inlägget om vår klass!

2013-10-21 @ 12:39:26
Postat av: sara

Kolla Juni 2009 Hanna :)

2013-10-21 @ 14:11:21
Postat av: Hanna boo boo child

Älskar att du var den kloka xD Och visst har jag blivit mindre principfast under åren som gått?

2013-10-22 @ 15:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback