Hejdåfest och flytt


Jag sitter i min källarlägenhet, äter popcorn och är sådär lagom sliten efter gårdagen.
Igår hade vi fest med klassen. Jag sjöng mig hes och idag har jag lätt träningsvärk i låren efter att ha kört fiskedansen allt för många gånger. Kung igår, Knäckt idag.

Festen var en liten avslutningsfest för alla oss, för nästa måndag börjar vi vår terminslånga praktik! Till helgen flyttar jag ut, flyttar hem. Jag och Glenn blir sambos på heltid igen, i nästan åtta månader. Jag längtar så, längtar efter att få komma hem efter praktiken varje dag och äta middag med Glenn. Jag längtar efter att inte behöva längta hem.
Jag blir lite pirrig i magen när jag tänker på det. 

Jag sitter och planerar lite inför flytten, och inser att jag har betydligt mer grejer nu än när jag flyttade hit. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma längtar oxå efter dej, få se en skymt av dej nästan varje dag. Nu blir det väl mindre men någon lunch ska vi nog kunna åstadkomma,Kramar i massor din mamma.

Svar: Jag längtar också efter att få träffa er oftare! Jag längtar hem så mycket :) Vi ska äta lunch ofta Mamma! Kram Er yngsta
Sara Pettersson

2014-01-13 @ 22:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback